The Ultimate Intensivist

Project Image
projectfase
Assess
thema's
Future of Work
Future of Programming
value chain
Human resource management
Technology
windesheim minor
Game Studio
innovatie sector
Gezondheid en Zorg
SDGs
3. Goede gezondheid en welzijn
Marcel van Wijk
sander.flantua@windesheim.nl

Project Achtergrond

Het doel was om een prototype te ontwikkelen om te onderzoeken of de VR technology zou kunnen helpen bij het trainen van medische professionals op het gebied van intuberen.

Probleemstelling van het project

Op dit moment kunnen medische professionals al wel met een app hun kennis testen, maar het is niet mogelijk om hun praktijk vaardigheden te testen. De medische wereld is daarentegen wel erg nieuwsgierig of dit zou kunnen bijdragen aan het verbeteren van technieken.

Technologische innovaties

VR

Doelstelling van het project

Het trainen/verbeteren van de intubeer vaardigheden van zorgprofessionals door middel van een serious game in VR te ontwikkelen.

Positive Impact SDGs

Gezonde samenleving

Technology Providers

Google, Microsoft VS, Unity Technologies

To top